ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

ΩΔΗ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΩΔΗ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΛIΤΣΑ

Τ’ όνομά σου μες στις λίστες απ’ τα πλοία,
στα αεροπλάνα, στα φτηνά ξενοδοχεία.
Η φυγή στο πρόσωπό σου χαραγμένη,
και μου λες εσύ "δεν ήμουν μια βλαμμένη".
 
Δεν μπορεί να σε κρατήσει ο εαυτός σου,
σε κανέναν δεν ανήκεις, είσαι μόνο πια δικιά σου
(άντε λίγο και του Τζώρτζη, του Βαγγέλη και δυο άλλων, όποιος τα χώσει)
 
Το σπασμένο ουρανό σου μη μου δώσεις,
με ένα γέλιο μου μπορεί να σ’ εξοντώσει
πριν προλάβει το Μουντιάλ να τελειώσει.
 
Ο δικός σου ο δρόμος
σ’ έχει χρόνια διαλέξει,
στην οδό γράφει “μόνη”,
επικίνδυνη λέξη.
 
Ο δικός σου ο δρόμος
δε μου δείχνει αστέρι,
για δωράκι σου δώσαν
μια βαλίτσα στο χέρι.
 
(Τερζής, uber alles, μέγας προφήτης και τρολάκι)

5 σχόλια:

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Χάχα!!

Μια και μιλάμε βαλίτσες.
Αυτός την πήρε χωρίς χρήματα,μόνο με τα ρούχα.

Ελα Ευρώπη Αδερφέ...

Σορρυ !!

Αδελφή ήθελα να πω ...

Θα πάει μακρυά η βαλίτσα τελικα;;

https://nypost.com/2022/11/28/non-binary-biden-nuclear-official-charged-with-stealing-womans-luggage-at-airport/




ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

"Ο παράδεισος είναι ένας Βρετανός αστυνομικός, ένας Γάλλος μάγειρας, ένας Γερμανός μηχανικός, ένας Ιταλός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ελβετοί. Η κόλαση είναι ένας Βρετανός μάγειρας, ένας Γάλλος μηχανικός, ένας Γερμανός αστυνομικός, ένας Ελβετός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ιταλοί."

Πηγή
https://www.gnomikologikon.gr/authquotes.php?auth=3600

Παλιό αλλα καλό.

Χεχε...

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Παλιό αλλα καλό."

Ναι αλλά....Έλληνα δεν βλέπω ούτε στην κόλαση ούτε στον παράδεισο, και αρχίζω να...ανησυχώ.!

Μμ είπε...



΄Α ρε Ευάκι, της ωραίας Ελένης άξιον σοσιαλιστικό τσιράκι!

Είσαι παιδί μου πειρασμός, σεισμός, α για, για, γιάα κ.λ.π.


Εφεξής δεν θα παροιμιάζομεν λέγοντες το ¨ το μουνίον σύρει καράβι¨
αλλά το ανωτέρω ¨δια-σύρει ευρω-κόμματα και κάνει μουνιάλ το μουντιάλ!¨
Χα, χα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ φίλε Μμ...απόψε από όλα έχει η παρέα. Παράδεισους, βαλίτσες, πειρασμούς , σεισμούς οπότε να αρχίσω να τραγουδάω σε ρυθμό σέικ

Τι κι αν είμαι τεντυμπόι
με έχει κάνει η φύση γόη
αφού για μένα ξενυχτάει
όποιο μωράκι με κοιτάει

Και τι και αφού
κι αφού και τι
θα σου το κλέψω το φιλί
και αφού και τι
και τι και αφού
στο πρώτο μας το ραντεβού

χα χα χα χα