ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Έγκλημα των Τεμπών: Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από τον ΟΣΕ;; Είναι το μανιτάρι τής έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση;;
Η πυρκαγιά που έκαψε το ιντερσίτι και εξαΰλωσε δεκάδες συνανθρώπους μας ΔΕΝ προήλθε από το ιντερσίτι αλλά προκλήθηκε στα δύο πρώτα βαγόνια τού εμπορικού τα οποία μετέφεραν εξαιρετικά εύφλεκτο φορτίο το οποίο μεταφέρεται σιδηροδρομικώς μόνο κατόπιν τήρησης αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας.
Τα δύο πρώτα βαγόνια – μηχανές του εμπορικού και το βαγόνι τής μηχανής του ιντερσίτι συνθλίβονται στο έμπροσθεν μέρος τους, σκοτώνοντας ακαριαία τους τέσσερις μηχανοδηγούς, ΔΙΧΩΣ, όμως, να αναφλέγουν· η βαφή των μηχανών των δύο τρένων είναι ανέπαφη, δίχως ίχνη αιθάλης, πράγμα που αποδεικνύει ότι στις μηχανές των δύο αμαξοστοιχιών δεν ξέσπασε πυρκαγιά.
Το καταστροφικό πυρ που κατέκαψε τα δύο πρώτα βαγόνια επιβατών τού ιντερσίτι, τα οποία εκτροχιάστηκαν φλεγόμενα, προέρχεται από την εμπορική αμαξοστοιχία. Αυτό αποδεικνύει το βίντεο της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.
Από την ανάλυση του βίντεο της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας, είναι προφανές ότι το εμπορικό τρένο εκρήγνυται Π Ρ Ι Ν τη σύγκρουση. Η κάμερα καταγράφει Τ Ρ Ε Ι Σ αναφλέξεις· διαδοχικά οι δύο πρώτες εκρήξεις μικρής έντασης και έκτασης, και έπεται η τρίτη, η μεγάλη έκρηξη που προκάλεσε το χαρακτηριστικό ερυθρό – μοβ μανιτάρι. Και οι τρεις αναφλέξεις στην εμπορική αμαξοστοιχία συμβαίνουν ΠΡΙΝ να συγκρουστεί με το ιντερσίτι και ενόσω αμφότεροι οι συρμοί κινούνται. Ακόμη και η τελευταία ανάφλεξη, η κύρια, η μεγάλη έκρηξη που έδωσε το χαρακτηριστικό μανιτάρι, συμβαίνει ΠΡΙΝ τα τρένα συγκρουστούν. Το εμπορικό κινείται κανονικά στην πορεία του και αναφλέγεται ΤΡΙΣ δ ί χ ω ς να έλθει σε επαφή με το intercity που κινείται αντίθετα.
Τι συνέβη εδώ;; Και γιατί ουδείς αναφέρεται στο προφανές; Ότι δηλαδή οι ΤΡΕΙΣ εκρήξεις στο εμπορικό ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ της μετωπικής σύγκρουσης και συμβαίνουν εν όσον ακόμη τα τρένα κινούνται;; Ήταν το εύφλεκτο φορτίο στο εμπορικό τραίνο απαγορευμένο; Μεταφέρονταν το εύφλεκτο φορτίο λάθρα; Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από το δίκτυο του ΟΣΕ; Είναι το μανιτάρι της έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση; Η απάντηση πιθανολογείται ως εξής.
Όταν οι δύο μηχανοδηγοί τού εμπορικού αντιλαμβάνονται το ιντερσίτι να κινείται ολομέτωπα καταπάνω τους, σε κατάσταση πανικού ΚΟΚΑΛΩΝΟΥΝ τα φρένα. Από τη βίαιη πέδηση, οι ατσάλινοι τροχοί τού εμπορικού τρένου ακινητοποιούνται συρόμενοι με ορμή πάνω στις ατσάλινες ράγες. Από το σύρσιμο των ατσάλινων τροχών πάνω στις ράγες και λόγω του τεράστιου βάρους τής έμφορτης εμπορικής αμαξοστοιχίας, προκλήθηκε ισχυρός σπινθήρας και φλόγα (είναι οι δύο πρώτες μικρές εκρήξεις).
Ταυτόχρονα, εξαιτίας της τεράστιας δύναμης της αδράνειας που δημιούργησε η βίαιη πέδηση, έγινε βίαιη μετατόπιση του εξαιρετικά εύφλεκτου φορτίου τού πρώτου και του δεύτερου βαγονιού τής εμπορικής αμαξοστοιχίας. Και επειδή το φορτίο ήταν απαγορευμένο (πιθανόν λαθραίο), άλλως, οπωσδήποτε, μεταφέρονταν κατά παράβαση των αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας για τις εύφλεκτες ύλες, η βίαιη μετατόπισή του διέρρηξε (έσπασε) το τοίχωμα του υλικού αποθήκευσης και μεταφοράς του, ΠΡΙΝ το εμπορικό τρένο συγκρουστεί με το ιντερσίτι. Σε αυτό το σημείο το εύφλεκτο και επικίνδυνο αυτό υλικό διαρρέει και έρχεται σε επαφή με τη φλόγα που παράγεται από το σύρσιμο των ατσάλινων τροχών πάνω στις ράγες. Και εκεί συμβαίνει η τρίτη μεγάλη έκρηξη του εμπορικού τρένου που δίνει το χαρακτηριστικό αυτό ερυθρό – μωβ μανιτάρι που δίνουν οι ισχυρές εκρήξεις υγρών καυσίμων.
Κλάσματα του δευτερολέπτου αργότερα, συμβαίνει η τρομερή σύγκρουση και το φλεγόμενο υγρό πυρ της εμπορικής αμαξοστοιχίας λούζει κυριολεκτικά τα δύο πρώτα βαγόνια τού ιντερσίτι (βαγόνι πρώτης θέσης και βαγόνι εστιατορίου) που διέρχονται μέσα από το διαχεόμενο πυρ. Και περνώντας τα δύο βαγόνια μέσα από την πύρινη μπάλα εκτροχιάζονται φλεγόμενα και λιώνουν ακαριαία μαζί με τους επιβάτες στους 1300 βαθμούς Κελσίου.
Από τα δύο πρώτα βαγόνια που εκτροχιάστηκαν φλεγόμενα ουδείς των επιβατών επιβίωσε καθότι εξαχνώθηκαν ακαριαία. Συναφώς, για τον τραγικό θάνατο των επιβατών στα δύο πρώτα βαγόνια ευθύνεται πρωτίστως -- όχι η μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων, καθόσον από τη σύγκρουση καθεαυτή κάποιοι θα επιβίωναν, έστω και τραυματισμένοι βαριά, αλλά ευθύνεται -- το διαχεόμενο πυρ από την εμπορική αμαξοστοιχία, που ουδεμία άφησε πιθανότητα επιβίωσης στους επιβάτες τού ιντερσίτι.
Τούτων δοθέντων, το φορτίο που μετέφερε το εμπορικό τρένο στα δύο πρώτα βαγόνια εμπίπτει προφανώς στις εύφλεκτες ύλες και, εκ του αποτελέσματος, πιθανολογείται σφόδρα ότι (α) ήταν φορτίο απαγορευμένο/ (β) μεταφερόταν λαθραία/ (γ) μεταφέρονταν δίχως την τήρηση των αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας που προβλέπονται για τη σιδηροδρομική μεταφορά εξαιρετικά εύφλεκτων υλών.
Καταληκτικά, η αιτία τής εκατόμβης νεκρών στα Τέμπη είναι η ανάφλεξη του εμπορικού τρένου ΠΡΊΝ τη μετωπική σύγκρουση με το ιντερσίτι. Είναι το διαχεόμενο πυρ που ουδεμία άφησε πιθανότητα επιβίωσης στους δύσμοιρους επιβάτες τού ιντερσίτι. Και το πυρ προήλθε από απαγορευμένο εύφλεκτο φορτίο, ή από εύφλεκτο φορτίο που μεταφέρονταν με απαγορευμένο τρόπο. Γι’αυτό και ο νόμος τής Σιωπής που η καθεστωτική λογοκρισία έχει επιβάλει στα Μέσα για τις διαδοχικές τρεις εκρήξεις τής εμπορικής αμαξοστοιχίας ΠΡΙΝ τα δύο τρένα συγκρουστούν. Γιατί το μανιτάρι τής έκρηξης είναι δηλητηριώδες για την κυβέρνηση.
Το μανιτάρι δεν είναι απλά δηλητηριώδες για την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Είναι κώνειον το στικτόν.Άπαντες οι του καθεστώτος γνωρίζουν. Ο νόμος τής σιωπής τής Καμόρα έχει επιβληθεί οριζόντια. Το
βίντεο μιλάει. Τρεις εκρήξεις στο εμπορικό ΠΡΙΝ τα δύο τρένα
συγκρουστούν. Έχουν από την πρώτη στιγμή εντοπιστεί οι φορτωτικές των
δύο πρώτων βαγονιών του εμπορικού. Οι υπεύθυνοι έχουν οδηγηθεί
σιδεροδέσμιοι στην Ασφάλεια. Εκεί τους κρέμασαν ανάποδα και σε μια ώρα
κελάηδισαν τα πάντα. Έκτοτε κρατούνται. Ανακριτές και εισαγγελείς εδώ
δεν υπάρχουν.
Η κύρια
έκρηξη έγινε κλάσματα του δευτερολέπτου μετά την σύγκρουση και
εκτροχιασμό των δύο μηχανών οι οποίες είναι άθικτες από πυρκαγιά. Τη
στιγμή ακριβώς της έκρηξης το πρώτο και δεύτερο βαγόνι τού ιντερσίτι
(βαγόνι πρώτης θέσης και βαγόνι μπαρ) πέρασε μέσα από την πύρινη μπάλα -
πέρασε μέσα από τους 1300 βαθμούς Κελσίου. Εντός της πύρινης σφαίρας
εξαχνώθηκαν ακαριαία άνθρωποι και λαμαρίνες.
8 σχόλια:
Μια μικρή πληροφορία. Από αυτόπτη μάρτυρα έμαθα ότι τα πίσω βαγόνια είχαν ακτινίδια. Ενώ τα μπροστινά είχαν "λαμαρίνες".
Τώρα που διαβάζω το κείμενο οι λαμαρίνες αυτές μάλλον δεν ήταν και πριν λαμαρίνες αλλά μεταλλικά δοχεία με εύφλεκτο υλικό. Που λόγω της καταστροφής έμοιαζαν στον μάρτυρα με λαμαρίνες εκ των υστέρων.
κ.Λύκαστρε είχα ξανασχολιάσει το βίντεο πριν 5-6 άρθρα.Πριν εμφανιστεί το επιβατηγό, υπάρχει μια μικρή λάμψη δεξιά της κολώνας του πάρκιν που ήταν η κάμερα ασφαλείας, ίδια με την μεγάλη 1η έκρηξη που είναι σαν κύκλος με λάμψεις όπως οι στρογγυλές λάμπες πλάσματος, αυτές οι ψυχεδελικές που όταν τις ακουμπάς δημιουργείται "αύρα" στο σχήμα της παλάμης που ακουμπά, και μετά γίνεται η μεγάλη συμπαγής πορτοκαλοκίτρινη φλόγα που είναι πιό κάθετη και συμπαγής, σαν στήλη πριν γίνει μανιτάρι. Στο παρακάτω βίντεο οι χρόνοι είναι οι 2 μικρές στο 04'' και η μεγάλη στο 06'', και ενώ το ιντερσίτυ είναι ακόμα μακρυά, σε περίπτωση όμως που όντως τα φώτα είναι πάνω από τη μηχανή.Στο φως της έκρηξης στο 08'' φαίνεται ότι μπροστά από τα φώτα του ιντερσίτυ υπάρχει οροφή βαγονιού,και δείχνει σαν να είναι στη μέση του βαγονιού όχι στο μπροστινο μέρος.Αλλά για να είμαι και σωστός, ίσως λόγω γκαβομάρας, ίσως χαμηλής αναάλυσης οθόνης, εγώ το εμπορικό δεν μπορώ να το διακρίνω στο βίντεο.Οπως και να χει αλλίμονο στους νεκρούς και τους συγγενείς και φίλους τους, και σε μας που πρέπει να πορευτούμε με τέτοια αποβράσματα στο τιμόνι της χώρας
https://www.youtube.com/watch?v=pcLvc4UboQE
Λες να βγουν οι Αμερικάνοι και να πουν ότι ήταν σαμποτάζ από τους Ρώσους για να καταστρέψουν πολεμικό υλικό για Ουκρανία;
Να μας βάλουν και εμάς στο αντι-ρωσικο παιχνίδι;
Ο εγκιβωτισμό της επιφάνειας που έγινε η ανάφλεξη σημαίνει ότι υπάρχει σοβαρός λόγος μη ανίχνευσης υπολειμμάτων η προστασία από διάδοση επικίνδυνων αποβλήτων ίσως ραδιενεργών υπολειμμάτων.
Αυτό θα φανεί απο τυχόν συμπτώματα η έλεγχο των διασωστών αν έχουν επηρεαστεί.
Το story για επικίνδυνο φορτίο σε εμπορικό φαίνεται να ταιριάζει
Για το επιβατηγό όμως και την έκρηξη πριν τη σύγκρουση, μάλλον όχι
Αν είχε γίνει η έκρηξη 4-5 δεύτερα πριν τη σύγκρουση, δε θα χε πατήσει έστω λίγο φρένο ο μηχανοδηγός του επιβατικού ?
Και γκαβός θα βλεπε αυτό το φως
Ουδείς όμως από τους μάρτυρες μιλησε για φρενάρισμα
Υπάρχει κι ο δρόμος από πάνω...μηπως λοιπον αυτό που ονομάζετε φως από εμπορικό είναι φως από κάποιο φορτηγό ?
το οποίο αν προσέξετε συνεχίζει τη κίνησή του στο δρόμο, μετά την έκρηξη
Και στο ερώτημα "πού είναι τότε το φως του εμπορικού" ?
ίσως να τανε μέσα στη σήραγγα το τρένο και δε φάνηκε το φως του εμπορικού
" Αν είχε γίνει η έκρηξη 4-5 δεύτερα πριν τη σύγκρουση, δε θα χε πατήσει έστω λίγο φρένο ο μηχανοδηγός του επιβατικού ?"
Φυσικά και πάτησε φρένο, εξου και οι ΣΠΥΝΘΙΡΕΣ που φαίνονται μέσα στον κύκλο.
https://prnt.sc/Xe0nitPhz_6I
Όσο για αυτούς που λένε για φώτα από φορτηγό….Το φώς είναι είναι από τα φώτα πορείας τού ιντερσίτι, όχι γιατί άπαντες συμφωνούν γι’αυτό στη δημόσια σφαίρα αλλά (α) διότι το ιντερσίτι υ π ο χ ρ ε ω τ ι κ ά , βάσει κανονισμού, τη νύκτα πορεύεται με φώτα πορείας (β) αν υπήρχαν (και) φώτα φορτηγού το αποτύπωμα φώτων στο βίντεο θα ήταν διπλό (φώτα ιντερσίτι + φώτα φορτηγού), (γ) όταν στο τοπίο το μανιτάρι τής έκρηξης ρίχνει άπλετο φώς, φαίνεται ολόκληρη η αμαξοστοιχία τού ιντερσίτι και (δ) η έκρηξη που απελευθέρωσε 1300 βαθμούς Κελσίου θα είχε εξαχνώσει το φορτηγό καθότι, αν το φώς είναι από φορτηγό, η έκρηξη των 1300 βαθμών συνέβη στα δέκα μέτρα από το φορτηγό.
Η έκρηξη που απελευθέρωσε 1300 βαθμούς Κελσίου θα είχε εξαχνώσει το φορτηγό καθότι, αν το φώς είναι από φορτηγό, η έκρηξη των 1300 βαθμών συνέβη στα δέκα μέτρα από το φορτηγό.
https://prnt.sc/YIRR5ZKP1JLa
https://prnt.sc/FB1F7AV4SG6g
" Για το επιβατηγό όμως και την έκρηξη πριν τη σύγκρουση, μάλλον όχι"
Τις εκρήξεις ΠΡΙΝ την σύγκρουση των δύο τρένων στο ΕΜΠΟΡΙΚΟ δεν τις βλέπεται;;
Τα δύο πρώτα βαγόνια – μηχανές του εμπορικού και το βαγόνι τής μηχανής του ιντερσίτι συνθλίβονται στο έμπροσθεν μέρος τους, σκοτώνοντας ακαριαία τους τέσσερις μηχανοδηγούς, δ ί χ ω ς , όμως, να αναφλέγουν· η βαφή των μηχανών των δύο τρένων είναι ανέπαφη, δίχως ίχνη αιθάλης, πράγμα που αποδεικνύει ότι στις μηχανές των δύο αμαξοστοιχιών δεν ξέσπασε πυρκαγιά. Το καταστροφικό πυρ που κατέκαψε τα δύο πρώτα βαγόνια επιβατών τού ιντερσίτι, τα οποία εκτροχιάστηκαν φλεγόμενα, προέρχεται από την εμπορική αμαξοστοιχία. Αυτό αποδεικνύει το βίντεο της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.
https://prnt.sc/e2slTFIocyoJ (οι μηχανές δεν έχουν χάσει την βαφή τους, άρα δεν κάηκαν)
Η αλληλουχία θανάτου που επακολουθεί αφορά στη διάταξη των αμαξοστοιχιών που παρατίθεται παρακάτω.
Διάταξη ιντερσίτι: βαγόνι μηχανής > βαγόνι πρώτης θέσης > βαγόνι εστιατορίου > πρώτο βαγόνι δεύτερης θέσης.
Διάταξη εμπορικής αμαξοστοιχίας : βαγόνι πρώτης μηχανής > βαγόνι δεύτερης μηχανής > βαγόνι πρώτο και βαγόνι δεύτερο μεταφοράς του εύφλεκτου υλικού που εξερράγη.
Αμέσως μετά τη μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών, η ακολουθία θανάτου έχει ως εξής.
Τα δύο πρώτα βαγόνια – μηχανές του εμπορικού και το βαγόνι τής μηχανής του ιντερσίτι συνθλίβονται στο έμπροσθεν μέρος τους, σκοτώνοντας ακαριαία τους τέσσερις μηχανοδηγούς, δ ί χ ω ς , όμως, να αναφλέγουν· η βαφή των μηχανών των δύο τρένων είναι ανέπαφη, δίχως ίχνη αιθάλης, πράγμα που αποδεικνύει ότι στις μηχανές των δύο αμαξοστοιχιών δεν ξέσπασε πυρκαγιά. Το καταστροφικό πυρ που κατέκαψε τα δύο πρώτα βαγόνια επιβατών τού ιντερσίτι, τα οποία εκτροχιάστηκαν φλεγόμενα, προέρχεται από την εμπορική αμαξοστοιχία.
Το βαγόνι της πρώτης θέσης τού ιντερσίτι εκτροχιάζεται φλεγόμενο και θάβεται στο χώμα· το βαγόνι εστιατορίου εκτροχιάζεται φλεγόμενο και πέφτει πάνω στο βαγόνι της πρώτης θέσης· και το πρώτο βαγόνι τής δεύτερης θέσης (τρίτο στη σειρά βαγόνι) εκτροχιάζεται κι αυτό και πέφτει πάνω στα δύο ήδη εκτροχιασμένα βαγόνια τού ιντερσίτι. Το βαγόνι τής πρώτης θέσης και το βαγόνι εστιατορίου εξαϋλωθήκαν από πυρκαγιά που έλιωσε τα πάντα στους 1300 βαθμούς Κελσίου. Από τα δύο αυτά βαγόνια ουδείς των επιβατών επιβίωσε. Και για αυτό (μη επιβίωσή τους) ευθύνεται πρωτίστως το πυρ από την εμπορική αμαξοστοιχία, που ουδεμία άφησε πιθανότητα επιβίωσης στους επιβάτες τού ιντερσίτι.
1η μικρή ανάφλεξη
https://prnt.sc/SxHBgSHe-l7O
2η ανάφλεξη
https://prnt.sc/PAFfqqbzPG5q
3η κύρια μεγάλη ανάφλεξη
https://prnt.sc/wgtDQp0i9DgI
Και εδώ το μανιτάρι της ανάφλεξης του φορτίου στο εμπορικό
https://prnt.sc/xNU5B6ucMj6R
Όποιος ΔΕΝ θέλει η ΔΕΝ μπορεί να δει αυτές τις 3 εκρήξεις...χρειάζεται οφθαλμίατρο. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ δεν θα επεκταθώ περισσότερο.
Δημοσίευση σχολίου