ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023

ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. Μέρος (Δ1 )


ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ   ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ.  Μέρος ( Δ1 ) 

(Ωδάρχης, Αρρίων, Μειδίας, Αγριμέδων)

1)  Θα παλεύωμεν ισοβίως και απαύστως υπέρ ίσων εθνικών και πολιτικών δικαιωμάτων δια μίαν ελευθέραν και ευνομουμένην πατρίδα.

2) Γιατί  Όμηρος με το ¨εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί πάτρης¨ και σωκρατικός Πλάτων ωσαύτως ομνύουν εις τον πατριωτισμό ως την υψίστη του ανθρώπου ηθική αξία και αρετή;

3) Διότι η πατρίς είναι το κριτήριον, η επιτομή και ο προστάτης του ανθρωπισμού, της ισονομίας, φιλαλληλίας και κυρίως το άριστον προπύργιον της ανθρωπίνης ελευθερίας.

4) Και διότι η πατρίς εκπροσωπεί και διδάσκει το γενικό καλό και το κοινό αγαθό το οποίο ο χρηστός και θεόφρων πολίτης οφείλει μετ’ αυτοθυσίας και θρησκευτικής ευλαβείας υπηρετείν και όχι να προδίδη ή χρησιμοποιή αυτήν προς ίδιον όφελος.   

5) Το κακό δεν είναι άλλο από ένα εν αιχμαλωσία καλό που λειτουργεί παραπλανητικά ως δόλωμα και παγίς δια πονηρούς και εγκληματικούς σκοπούς. Έτσι πολλοί οι πατριδοκάπηλοι και σωτήρες  δημαγωγοί, πολλά και τα πολιτικά και θρησκευτικά κόμματα που αποβλέπουν εις την αρπαγήν και ιδίαν νομήν της εξουσίας και μόνο.

6) Ακόμα και η κραταιά θρησκεία αφ’ ότου απωλέσει την ελευθερία της και καταστή υποχείριος αδιστάκτων και κακοβούλων τυράννων, αντί για φως και σωτηρία, σκλαβιά και σκοτάδι διδάσκει και διαποτϊζει τον δυστυχή άνθρωπο.

7) Βλέπε διεθνιστική θρησκεία. Διαχρονικά αυτή έχει επιτελέσει την πιο μεγάλη προδοσία και ζημιά στην πατρίδα. Το πολυεθνικό-οικουμενικό της όραμα, ουτοπικό άλλωστε, δεν είναι παρά μια έμμεσος και συγκεκαλυμμένη απάρνησις και εργαλειοποίησις της πατρίδος και του λαού της.  

8) Προφανώς και δεν την ενδιαφέρει και δεν επιδιώκει μια κοινωνία πεπαιδευμένων και ευημερούντων πολιτών που κατοικούν σε μια πολιτισμένη, ελεύθερη και ευνομούμενη πατρίδα αλλά μόνο το χρήμα και η εξουσία οποθενδήποτε προέρχονται.

9) Καθόλου παράξενο λοιπόν που καθαγιάζει την σκλαβιά και την εσωστρέφεια, ακόμα και την εθνική δουλεία, αν δεν την επιδιώκει κιόλας. Ο δούλος γαρ, ο αμόρφωτος και απεθνικοποιημένος είναι τα μάλιστα πειθήνιος στα θρησκευτικά κελεύσματα ακόμα και τα πιο παράλογα από τον ελεύθερο και τον πατριώτη.  


10) Επειδή έτσι είναι η εξουσία είτε πολιτική είναι αυτή είτε θρησκευτική. Διαφθείρει απόλυτα διότι λειτουργεί υπεράνω, και εις το απυρόβλητο, του νόμου αφού αυτή γράφει τους νόμους παραμυθιάζοντας τους λαούς με αλήθειες και ψέμματα και πολλή, πολλή, και άγια εν ανάγκη, βία. Ποιος μπορεί να τα βάλη με τον θεό εξουσία άλλωστε;

11) Υπάρχουν εξάλλου τόσα υπέροχα ρουσφετολογικά θαύματα-βραβεία για τα πιστά θρησκευτικά κομματόσκυλα! Μεταθανάτια κυρίως. Ναι αλλά αν με τόση πληθώρα αγίων θαυμάτων πάμε τόσο ¨καλά,¨ καθόλου καλά δεν πρόκειται όταν κάποτε στερέψωσι τα θαύματα.

12) Δια τούτο και ημείς ως φαίνεται ήλθομεν εις την ζωήν και τον κόσμον τούτον. Ίνα οι μεν κακοπροαίρετοι κατανοήσωσι τας ολεθρίας συνεπείας των παθών των, οι δε καλοπροαίρετοι απαλλαγώσι από τας αφελείς αυταπάτας των.

13) Διότι άλλοτε τα πάθη της ψυχής και άλλοτε τα πάθη του σώματος ή και αμφότερα μαζύ εμποδίζουν τον άνθρωπο από του ιδείν το φως αλήθειας.

14) Είναι δε πάθη που δημιουργούν τόσο τα ανθρώπινα σφάλματα όσο και πάθη που προικοδοτεί η ανθρώπειος μοίρα.

15) Αλλά ημείς ας κρατώμεν ως το άριστον ηθικόν γνώμονα και θείαν πυξίδα τούτο: Να θεωρώμεν ύψιστον καθήκον και τιμήν το φανήναι μας άξια τέκνα της πατρίδος ήτις μας εγέννησε και ανέθρεψεν.

16) Οι ευρισκόμενοι δε εις το απώγειον της δυνάμεώς των ας μη μη επαίρονται. Όσο υψηλότερα τόσον εγγύτερον και η ώρα της πτώσεως. Η γαρ θεία Δίκη φαίνεται σκανδαλωδώς εξυψοίν τους αδίκους αρχικώς ίνα η μετέπειτα τιμωρητική πτώσις των καταστή συντριπτική και παραδειγματική.  

17) Οι Έλληνες προπάτορες πίστευαν προπάντων εις το ωραίο όπως ξεδιπλώνεται ελεύθερα, αβίαστα και θαυμαστά εις την γηίνη και ουράνια φύσι. το ωραίο που αποτυπώνει τέλεια το πνεύμα του αγαθού θεού.

18) Και οι οποίοι ποτέ δεν έφθασαν εις την ύβριν του ειπείν άγιο το πνεύμα, την σοφία ή το τρισήλιον. διότι τα ουράνια ιερά μεγέθη δεν εξαγιάζονται αλλά μόνο εξαγιάζουν. Το θείον είναι υπεράνω ανθρωπίνης αντιλήψεως, δεν ανήκει επομένως και δεν πιστεύει σε καμιά θρησκεία.

19) Γι αυτό δεν ήταν η θρησκεία τότε τόσο απόλυτος και αποπνικτική. Ούτε ο θεός ήταν του πνεύματος ο απόλυτος βιαστής. άφηνε και χώρο ελεύθερο στο μυαλό ώστε και μόνο του να ανασάνη και να σκεφθή.    

20) Ήταν ένας θρίαμβος της αλήθειας, της ελευθερίας και της υγιούς ζωής. Ευδαίμονες όσοι έζησαν τότε. Επειδή ευλαβούντο και ετίμων την ζωή αποστρεφόμενοι την νοσηρά και πεισιθάνατο ταφολατρία που την μολύνει με φόβο και σκλαβιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: