Έρχονται βελτιώσεις στο σύστημα ψύξης του F-35, το οποίο χρησιμοποιεί πρωτότυπες και περίπλοκες μεθόδους για την καταστολή του Υπέρυθρου (IR) ίχνους του μαχητικού, όπως την παροχέτευση αέρα από το συμπιεστή του στροβιλοκινητήρα Pratt & Whitney F135 για τη λειτουργία του… pic.twitter.com/hRHFaSv85X
— Pbycat (@pbycat) June 14, 2023
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Γι' αυτό είναι σημαντικό η προμήθεια να αφορά την έκδοση Blk 4 και όχι την TR-3, στην οποία ο κινητήρας δεν θα έχει υποστεί αναβάθμιση. Απ' την στιγμή λοιπόν που τα χρονοδιαγράμματα έχουν βγει εκτός και οι παραλαβές των TR-3 θα καθυστερήσουν για ένα χρόνο, το ίδιο θα γίνει και με το χρονοδιάγραμμα της Blk 4.
Άρα μιλάμε για 2029 και μετά, που σημαίνει πως εάν προσγειωθούν ελληνικά F35 στην Ανδραβίδα το 2028, αυτά θα είναι με τον προβληματικό κινητήρα και ως συνήθως θα έχουμε κάνει μια ακόμη πρόχειρο δουλειά για να μαζευτούν οι κάμερες να αγιάσουν οι ιερείς, να κάνουν το σόου τους οι πολιτικοί και να πάρουμε τα εύσημα απ' την βιομηχανικά όπλων της Αμερικής.
Deliveries of new F-35s with TR-3 avionics delayed for approx. 1 year, from April 2023 to April 2024:
Pentagon will not accept new F-35s with TR-3 until testing completes https://t.co/C21xnfTocu
— Defense-Aerospace (@DefAeroNews) June 12, 2023
1 σχόλιο:
θα πρέπει όμως κύριε Λύκαστρε, να δούμε την τιμή κόστους-απόδοσης, δηλ. μήπως ο τύπος Τ δίνει τα μέγιστα οφέλη σε μίζες, που είναι και ο κύριος λόγος της απόκτησης των Φ35;;;
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ
Δημοσίευση σχολίου