ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 20 Ιουνίου 2023

Το τρένο που δεν πρέπει να χάσει η Ελλάδα λέγεται FDI. Με αυτές θα αποκτήσουμε τεχνογνωσία σε ραντάρ, σε ecm, ποσοστά σε πυραύλους. Με αυτές σε βάθος χρόνου θα φτιάξουμε αντιβαλλιστική ασπίδα.

 Breaking barriers in #aerospace innovation!

Discover Aquila, MBDA's new interceptor against hypersonic threats.
The cutting edge technology will put Europe at the forefront of sovereign multi-layered defence capabilities.

Unveiling soon at #ParisAirShow ⬇️ pic.twitter.com/FmamoQdGeI

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Όλα αυτά ανοίγονται με επιπλέον FDI και πολιτική βούληση*. Όσοι το καταλάβετε, θα μπορέσετε να δείτε την μεγάλη εικόνα. Το τρένο που δεν πρέπει να χάσει η Ελλάδα λέγεται FDI. Με αυτές θα αποκτήσουμε τεχνογνωσία σε ραντάρ, σε ecm, ποσοστά σε πυραύλους. Με αυτές σε βάθος χρόνου θα φτιάξουμε αντιβαλλιστική ασπίδα. 

Η εγχώρια βιομηχανία καλώς ή κακώς κρέμεται απ' την Γαλλία και πιο συγκεκριμένα απ' αυτό το πρόγραμμα. Είναι τέτοια η φύση των πλοίων που συνδυάζουν πληθώρα συστημάτων. Τι καλύτερο από μια πλατφόρμα που μπορεί να σου ανοίξει τον δρόμο σε προγράμματα αεροδιαστημικής, σε προγράμματα ανθυποβρυχιακού πολέμου καθώς και σε προγράμματα που έχουν να κάνουν με την κατασκευή εξελιγμένων πυρομαχικών ακριβείας.

Αυτό ποτέ δεν θα μπορούσε να γίνει ούτε με το rafale, ούτε με το F35. Απ' αυτά θα έπαιρνες λίγα και καλά για έναν τομέα και μόνο. Ρε εάν το θέλουνε σε ένα μήνα από τώρα θα έχει κλείσει το συμβόλαιο. Μην κολλάνε κάποιοι ντε και καλά στις xl. Ακόμα και με 16 vls να ξεκινήσουμε πάλι το πάνω χέρι θα έχουμε. Το ναυτικό της Τουρκίας δεν έχει κάτι ανάλογο, δεν μπορεί να μας πλησιάσει. Μόνο η ΠΑ της Τουρκίας θα προσπαθεί, αλλά οι προσπάθειές τους θα παρεμβάλλονται απ' τους δικούς μας αετούς. 

Πρακτικά δεν μας ενδιαφέρει να έρθουν από τώρα όλες με 32 κελιά. Μας ενδιαφέρει να πέσουν στο νερό όσες περισσότερες γίνεται, μετά τις βγάζεις μια μια για 3 μήνες και την κάθε μονάδα και τους περνάς ότι άλλο θες με βάρδιες όλο το 24ωρο στα ναυπηγεία. 

Την δουλειά θα την κάνει η ΠΑ και ο ρόλος των φρεγατών θα είναι να προσφέρουν μια προστασία στα αεροπλάνα μας πάνω απ' την Αν. Μεσόγειο. Αυτό είναι όλο. Απλά πρέπει να έχουμε φρεγάτες για να μην εξαλειφθεί η παρουσία μας στα νερά. Όταν αρχίσει το ξήλωμα της ΠΑ της Τουρκίας  τότε αυτομάτως όλες οι barbaros, istif, milgem θα πάνε πάτο.

Ακυρώνουμε 3 MQ-9, 70~ AAV7, 4 FDI batch 2. Επαναδιαπραγμάτευση με τους Γάλλους για 4 FDI με 16 κελιά (σε πρώτη φάση) στα 900 mil το κομμάτι με FOS και φόρτο όπλων. Ταυτόχρονα εκδίδουμε ομόλογο και προχωράμε σε αγορά άλλων 5.

Το κόστος της μονάδας θα έχει πέσει, αφού ήδη θα υπάρχουν οι δικές μας παραγγελίες και ταυτόχρονα αυτές της ΣΑ ή και Αιγύπτου. Ότι περισσέψει απ' το ευρωπαϊκό ομόλογο θα πάει σε 6 EPC κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του ΠΝ.  Το 30% των ναυπηγήσεων θα γίνει εγχώρια και το 70% έξω. Εμείς θέλουμε πλοία γρήγορα στο νερό, που να μην αμφισβητείται από κανέναν ότι είναι αξιόμαχα. 

Πρακτικά θέλουμε όσο το δυνατόν λιγότερη καθυστέρηση, όσο το δυνατόν λιγότερα ρίσκα. Η δουλειά των γαλλικών ναυπηγείων, ακόμα και των ιταλικών θα ανταμειφθεί με μεταφορά τεχνολογίας σε ραντάρ, ecm και από κοινού συμφωνία Γαλλίας, Ιταλίας να μας βάλουν στο κονσόρτσιουμ των Aster. Μετά θα ακολουθήσει και η αντιβαλλιστική ασπίδα. Για την ώρα θέλουμε πλώρες καλές και πολλές και κυρίως όχι μαούνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: