ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Θα πετούσε αεροπλάνο αν δεν λειτουργούσε το Σύστημα Εναέριας Κυκλοφορίας ή αν το προσωπικό του ήταν ημιμαθή ρουσφέτια του υπουργού ή αν δεν είχαν πιστοποιητικά ασφαλείας τα αεροπλάνα;;
Προφανώς και όχι!
Το ίδιο ακριβώς πρέπει να ισχύσει και με τον σιδηρόδρομο. Άρα :
Διακοπή όλων των δρομολογίων, εμπορικών και επιβατικών, μέχρι να πιστοποιηθούν όλα: συστήματα ασφαλείας, κύρια και εφεδρικά, τα συστήματα διοίκησης μεταφορικού έργου , η επάρκεια εκπαιδευμένου προσωπικού, η πιστοποίηση συντήρησης γραμμών και τροχαίου υλικού κλπ από την Ελληνική Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμου και από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή. Τώρα!
Θα γκρινιάξει για "χασούρες" η ιταλική εταιρία που κινεί και εκμεταλλεύεται τα τρένα, λες;;
Δεν πειράζει, έχουν και αυτοί πολύ σοβαρές ευθύνες, αφού δέχτηκαν να κινούν άρον άρον τα τρένα τους στα τυφλά, για κάποια κέρδη. Ευκαιρία να συντηρήσουν σωστά και τα σαπάκια που μας έφεραν.
Να δεις μετά πως μπαίνουν σε λειτουργία συστήματα αμέσως, αυτά που καρκινοβατούν επί δεκαετίες, και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Και ξήλωμα όλου του μηχανισμού που καταχωνιασε μυνητηριες αναφορές των εργαζομένων για θέματα ασφαλείας εδώ και χρόνια
1 σχόλιο:
Υπάρχει ΡΑΣ στην Ελλάδα και που βρίσκεται;.Γιο να δοθεί άδεια κυκλοφορίας συρμών έπρεπε να υπάρχει πιστοποιημενο δίκτυο ασφαλείας στις γραμμές, πιστοποιημενοι με ευρωπαικους κανονισμούς σταθμάρχες και μηχανοδηγοί. Οταν όμως η ξανθοψειρα δημοτική σύμβουλος με το ξοβυζο του Κομματικού σωλήνα πασοκ και συριζα τα βρήκε με τους "εξυγχρονιστές" του Κουλη όλα πιστοποιήθηκαν τέλεια. Αυτό που αυτή αποκαλεί "πράμα" σε σοβαρά κράτη λέγεται σιδηρόδρομος και λειτουργεί με συστήματα ασφάλειας που η ΡΑΣ δεν ξέρει καν ότι υπάρχουν γι αυτο και δεν τα επέβαλε
Δημοσίευση σχολίου